måndag 27 oktober 2008

montmartre, montmartre!

Imorgon åker jag, och min far&mor iväg till montmartre, paris. Blir kul att besöka staden, har varit där en gång tidigare, men då bara på genomfart. Nu ska vi bo på ett hotell i montmartre och se vad staden har att bjuda av konst, musik, stadsliv, marknader, m.m. Okej, huvudsyftet är att jag ska träffa nån läkare, men sedan ska vi passa på att ta lite semester där, när vi ändå åkt den dumma flygresan... När jag kommer tillbaka blir det Halloweenparty så det ryker om det! :D Det blir den första riktiga ES-festen för det här läsåret och jag hoppas att alla vågar komma, haha ;) Speciellt våra "nykommana" ettor önskas välkommna (vi lovar att inte supa ner dem;).  Det är maskerad och ingen utan någon form av utklädnad kommer in. MOAHAHAHA. Blir kul att se alla i halloweenutstyrsel! Skriver nåt när jag är hemma igen om hur Paris var. 

Inga kommentarer: