lördag 3 januari 2009

GU-feest! =D

Ikväll, hemma hos mig, blir jättekul! Festen är tänkt som lite uppstartspeppning för alla gröna i norr som behöver lite inspiration inför det nya året:) Det är i alla fall det jag blir mest peppad av, att träffa andra gröna och snacka/diskutera och bara hänga :) Vi ska kolla på Rocky Horror Picture Show, och kvällens temaämne blir feminism och könsroller. Hoppas på en trevlig och peppande afton:)

Känner du dig manad att komma, hör av dig! :) Alla gröna är välkomna!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är aningen för långt för mig visserligen, men det är ett jävligt bra filmval, älskar den filmen!!

Anders Wallner sa...

Jag älskar också filmen! Ska ni köra med sing-a-long?

Unknown sa...

Åhh va jag älskar den! Har den på DVD (en av mycket få filmer) vilket gör att den rullar med jämna mellanrum. Efterfester, förfester, kompishäng, tycka-synd-om-sig-själv-häng :P

Linn sa...

@hampus: ja, synd att sverige är ett så avlångt land.. vi diskuterade om vi skulle börja driva att sverige ska reformeras till ett runt land.. vi kom dock inte på nåt bra sätt för att uppnå det.

@anders: nao, den var svår nog att få tag på i härnösand ändå.. man bor ju inte i huvudstaden som vissa andra..