söndag 8 mars 2009

sömnlös natt...

...blev det inatt av någon väldigt dum och underlig anledning. Igår efter FS-mötet var jag totalt slutkörd, och ändå har jag inte kunnat sova en enda timme i natt. När jag väl hade gått och lagt mig (relativt tidigt) blev jag såklart pigg, och efter ett x antal timmar börjades nedräknandet av timmar tills jag skulle kliva upp igen. Dumt. Försökte chilla, lyssna på lugn musik, göra avslappningövningar, men vad hjälpte det? Det irriterande är att min mest kreativa tid på dygnet är precis när man ska somna, någon gång mellan 11.00-01.00. Och har man väl passerat två-tiden på natten är det som upplagt för att bli för lite sömn. Nu kommer jag nog dessvärre inte orka med hela mötet idag, blir nog tvungen att gå och lägga mig och sova... Illa.

Inga kommentarer: