måndag 15 september 2008

fest och annat :)

Igår vare fest på gröna paviljongen, med MP Härnösand och en massa Green Forum-gäster från heeeela världen. var kul att träffa gröna från så olika håll i världen. En massa god mat från bl.a. Indien och Afghanistan. Och många trevliga nya och gamla gröna vänner :) Det blev lite sent, så jag lyckades dessvärre försova mig i morse.. Men det var faktiskt första gången sedan jag började gymnasiet, och det är ändå drygt ett år sedan.. Hur som helst. Jag tänkte nu att jag ska börja uppdatera vår hemsida lite, alltså GU Härnösands. Så kolla gärna in där, jag har nyss lagt upp lite bra länkar och hemsidor och sådant. I själva verket är vår "hemsida" bara en Wordpressblogg, men den får duga som portal åt oss nu iaf. 

För övrigt ska jag åka till Stockholm på torsdagmorgon med Tone, Tobias och Malin. Det ska bli kul att komma till Stockholm, men roligast av allt blir förstås den efterlängtade Coldplaykonserten! :D Ska också träffa kusin Klara (som också ska på konsert) och alla tre bröderna i Stockholm. Eventuellt några andra trevliga människor som bor i närheten också, vi får se. Missar tyvärr ESF i Malmö, det är synd.. Hade varit himla kul att åka på det också, men man hinner ju inte med allt.

Idag fick jag låna Tones nyinköpta Mamma Mia-soundtrack, alltså, filmen och inte musikalen. det var fett nice! Nu ska jag sova, godnatt :)

Inga kommentarer: