söndag 7 september 2008

Möte!

Idag hade vi vårt första GU-möte för i höst, i den underbart städade lokalen. Jag hade peppat som tusan och bakat o fixat en hel massa, men hur många var det som kom? Tre inklusive mig själv. Vi hade dock ett väldigt givande möte ändå. Vi kunde besluta en hel massa viktiga grejer o mysigt hade vi det som vanligt :) Tack Tone&Lilian som kom och gjorde mötet. Stackars Lilian kunde varken äta chokladbollarna jag bakat, eller dricka saften jag hade med... Men hon var lika glad och positiv som vanligt ändå! :) Vi är fett pepp inför diverse aktioner, insändare, skolbesök och andra aktiviteter vi planerat för i höst. Nu gäller det bara att få de andra att bli lika pepp. Det är verkligen en grym känsla att vara grön, det känns så otroligt rätt! Det känns i hela mig, jag blir så glad. Framtiden är grön! :D

Inga kommentarer: